2023- 2024оқу жылында бала
дамуының жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Жанат Батырхан Саятұлы
Баланың туған жылы, күні:09.11.2018ж
Мектепке дейінгі ұйым:Красный Кордон ауылының негізгі орта мектебі
Мектепке дейінгі ұйымдағы сынып: 0 А-сынып
Құзыреттілікт ер |
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан - желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (маусым- шілде) |
Қорытынды (Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы нда белгіленген күтілетін нәтижелерге сәйкес баланың даму деңгейі |
Физикалық қасиеттері |
белсенділік танытпайды
|
ішінара белсенділік танытады
|
белсенділік танытады
|
III |
Коммуника тивтік дағдылар |
әңгіме айта алмайды
|
ішінара әңгіме айта алады
|
әңгіме айта алмайды
|
III |
Танымдық және зияткерлік дағдылар |
кері санауда шатасады, ажырата алмайды, дұрыс жауап бере алмайды
|
біледі, ішінара ажыратады, дұрыс жауап беруге тырысады
|
біледі, ажыратады, дұрыс жауап береді
|
III |
Шығармашыл ық дағдылар, зерттеу іс- әрекеті |
мүсіндеуге талпынады
|
ішінара мүсіндейді, безендіреді
|
мүсіндейді, безендіреді
|
III |
Әлеуметтік- эмоционалды дағдыларды |
бақылайды, түсінбейді
|
бақылайды және ішінара түсінеді, біледі
|
бақылайды және түсінеді, біледі
|
III |
2023- 2024оқу жылында бала
дамуының жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Ескене Әлі-Әзісхан Бахтиярұлы
Баланың туған жылы, күні:05.05.2017ж
Мектепке дейінгі ұйым:Красный Кордон ауылының негізгі орта мектебі
Құзыреттілікт ер |
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан - желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (маусым- шілде) |
Қорытынды (Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы нда белгіленген күтілетін нәтижелерге сәйкес баланың даму деңгейі |
Физикалық қасиеттері |
белсенділікпен қатыспайды
|
қатысуға, көрсетуге тырысады
|
белсенділікпен қатысады, көрсетеді
|
III |
Коммуника тивтік дағдылар |
ішінара әңгіме айта алады
|
әңгіме айта алады
|
әңгіме айта алады
|
III |
Танымдық және зияткерлік дағдылар |
ішінара ретімен орналастырады
|
ретімен орналастырады
|
ретімен орналастырады
|
III |
Шығармашыл ық дағдылар, зерттеу іс- әрекеті |
ішінара өзара келісіп орындайды
|
өзара келісіп орындайды
|
өзара келісіп орындайды
|
III |
Әлеуметтік- эмоционалды дағдыларды |
түсінікті жеткізуге пікірін айтуға талпынады
|
түсінікті жеткізеді, пікірін айтады
|
түсінікті жеткізеді, пікірін айтады
|
III |
Мектепке дейінгі ұйымдағы сынып: 0 А-сынып
2023- 2024оқу жылында бала
дамуының жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Джуасов Таиржан Ержанович
Баланың туған жылы, күні:09.02.2018ж
Мектепке дейінгі ұйым:Красный Кордон ауылының негізгі орта мектебі
Мектепке дейінгі ұйымдағы сынып: 0 А-сынып
Құзыреттілікт ер |
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан - желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (маусым- шілде) |
Қорытынды (Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы нда белгіленген күтілетін нәтижелерге сәйкес баланың даму деңгейі |
Физикалық қасиеттері |
қатысуға, көрсетуге тырысады
|
белсенділікпен қатысады, көрсетеді
|
белсенділікпен қатысады, көрсетеді
|
III |
Коммуника тивтік дағдылар |
әңгіме айта алмайды
|
ішінара әңгіме айта алады
|
әңгіме айта алады
|
III |
Танымдық және зияткерлік дағдылар |
ішінара ретімен орналастырады
|
ретімен орналастырады
|
ретімен орналастырады
|
III |
Шығармашыл ық дағдылар, зерттеу іс- әрекеті |
ішінара мүсіндейді
|
мүсіндейді
|
мүсіндейді
|
III |
Әлеуметтік- эмоционалды дағдыларды |
білмейді
|
ішінара біледі
|
білмейді
|
III |
2023- 2024оқу жылында бала
дамуының жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Ракулова София Данияровна
Баланың туған жылы, күні:15.09.2018ж
Мектепке дейінгі ұйым:Красный Кордон ауылының негізгі орта мектебі
Мектепке дейінгі ұйымдағы сынып: 0 А-сынып
Құзыреттілікт ер |
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан - желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (маусым- шілде) |
Қорытынды (Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы нда белгіленген күтілетін нәтижелерге сәйкес баланың даму деңгейі |
Физикалық қасиеттері |
дағдыларды білмейді
|
дағдыларды ішінара меңгереді
|
дағдыларды біледі
|
III |
Коммуника тивтік дағдылар |
сұрақтарды дұрыс қоя алмайды,
|
ішінара сұрақтар қояды, оларға қысқаша жауап береді
|
сұрақтарды дұрыс қояды, толық жауап береді
|
III |
Танымдық және зияткерлік дағдылар |
бөле алмайды,
|
ішінара бөледі және қайта біріктіреді
|
ішінара бөледі және қайта біріктіреді
|
II |
Шығармашыл ық дағдылар, зерттеу іс- әрекеті |
ұқыптылықты, қауіпсіздікті
|
ішінара ұқыптылықты, қауіпсіздікті сақтайды
|
ұқыптылықты, қауіпсіздікті сақтайды
|
III |
Әлеуметтік- эмоционалды дағдыларды |
білмейді
|
ішінара біледі
|
біледі
|
III |
2023- 2024оқу жылында бала
дамуының жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Сулейманов Рустам Камильевич
Баланың туған жылы, күні:27.05.2017ж
Мектепке дейінгі ұйым:Красный Кордон ауылының негізгі орта мектебі
Мектепке дейінгі ұйымдағы сынып: 0 А-сынып
Құзыреттілікт ер |
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан - желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (маусым- шілде) |
Қорытынды (Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы нда белгіленген күтілетін нәтижелерге сәйкес баланың даму деңгейі |
Физикалық қасиеттері |
дағдыларды білмейді
|
дағдыларды ішінара меңгереді
|
дағдыларды ішінара меңгереді
|
II |
Коммуника тивтік дағдылар |
сұрақтарды дұрыс қоя алмайды,
|
ішінара сұрақтар қояды, оларға қысқаша жауап береді
|
сұрақтарды дұрыс қояды, толық жауап береді
|
III |
Танымдық және зияткерлік дағдылар |
сипаттауға талпынады
|
ішінара сипаттайды
|
сипаттайды
|
III |
Шығармашыл ық дағдылар, зерттеу іс- әрекеті |
меңгеруге талпынады
|
ішінара меңгерген
|
меңгерген
|
III |
Әлеуметтік- эмоционалды дағдыларды |
бақылайды, түсінбейді
|
бақылайды және ішінара түсінеді, біледі
|
бақылайды және ішінара түсінеді, біледі
|
II |