Көктемгі демалыс: ата-аналарға психологтың ұсыныстары.
Көктемде балада бос уақыт көп болады: демалыс, демалыс және ресми мерекелер. Ол өз бос уақытын қалай өткізеді-көп жағдайда ата-аналарға байланысты. Ол жаңа нәрселерді үйреніп, мектеп бағдарламасының шеңберінен тыс өз ой-өрісін кеңейтіп, оның таланттарын көрсететін жаңа әуестенуді таба алады. Ал әлеуметтік желілерде барлық демалыс күндерін қарап, достарыңызбен серуендеп, компьютерлік ойындардан ұтылып қалуы мүмкін. Бала мектеп жылдарында өзінің бос уақытына қалай жататыны, болашақта оның мүдделері мен ұмтылыстарына әсер етеді, ол қысқа мерзімді болса да, оны шабыттандыратын сабақтарды іздегені маңызды. Есте сақтау маңызды-баланы ештеңе жасамайтынына ескертудің қажеті жоқ. "Дәлелде займись бір қарағанда пайдалы!", "Сен барлық демалыстарыңды диванға барасың ба?"мұндай фразалар балада бірдеңе айналысу ниетін жоққа шығарады. Өйткені сіз өзіңізді не істеуге мәжбүр ететіндігіңізге әуес болмас еді. Осыған орай, Ақиқат өзгеріссіз-баланы дұрыс тәрбиелеудің ең жақсы тәсілі, бұл жеке үлгі. Оны бір нәрсе көрсетуге немесе қандай да бір жаңа сабаққа деген сүйіспеншілікке үйретуді қалайсыз ба? Онымен бірге жасаңыз.
Баланың әр түрлі қызмет түрлерін кезектестіруі маңызды: дене жаттығуларымен айналысуы, өз мүдделерін дамытуы, Мәдени іс-шараларға қатысуы. Барлық тиіс делінеді сидению компьютер. Балалар партада отырып, көп уақыт өткізеді, яғни аз қозғалатын өмір салтын жүргізеді, сондықтан демалыс кезінде оларға барынша белсенді қызмет түрлері пайдалы болады. Бірақ бала өзі бір жерге барады деп ойлауға болар еді, өз бетінше бірдеңе шұғылданатын болады. Бұл жерде баланың уақытын әрлендіруге, оның демалысын, жорығын, сапарларын ұйымдастыруға тырысу керек үлкендердің қатысуы қажет.
Ерте көтеруден шаршаған балалар, әрине, демалыс кезінде көп ұйықтағысы келеді, бұл жерде ештеңе жоқ. Кейде, тіпті ересек бола тұра, бала күндізгі ұйқыға мұқтаж — бұл күшті сақтау үшін жақсы емес. Әсіресе, егер біз репетиторлары бар ересек жастағы балалар туралы айтатын болсақ, олар емтиханға, тестілеуге дайындалғанда және сабақ тоқтатылмайды.
Егер біз осы уақыт пен шынайы бос уақыт бар кіші балалар туралы айтатын болсақ, ол олардың физикалық және психикалық денсаулығына қамқорлықпен сауатты құрылуы тиіс. Олар қосымша демалуға да, көп ішуге да, көп шомылуға да құқылы, мүмкін кейде ұйықтауға да болады. Оқу кезінде балалардың үй тапсырмалары өте көп, қосымша істер өте көп және отбасымен уақыт өткізу мүмкіндігі аз. Осы демалыс кезінде ата-аналардың балалармен көп уақыт өткізуге мүмкіндігі бар, және біз үйреншікті және оқу уақытында ақталған режимдерден кетсек, қорқынышты ештеңе болмайды. Демалыс кезінде қатаң, қатаң жүйені ұстаудың қажеті жоқ. Бірақ мұнда да ақылға қонымды шеңберлер маңызды — егер бала жуынды ұйықтаса, содан кейін кешке ұйықтай алмаса — бұл норманың нұсқасы емес.
Жоғарыда айтылғандарды қорытындылай келе: барынша көп қозғалушылық, белсенділік, таза ауада мүмкіндігінше көбірек болу, жақсы тамақтану және сауатты режим-міне, дұрыс жоспарланған демалыстың бүкіл құпиясы.