2019-2020 оқу жылының 1 жарты жылдығының қорытындысы бойынша директордың ОЖ жөніндегі орынбасары.
2019-2020 оқу жылының 1 жарты жылдығында келесі жұмыс түрлері орындалды:
-санитарлық-эпидемиологиялық нормаларды ескере отырып кесте жасалды;
- 1 сыныпқа қабылдау ұйымдастырылды;
- құрылған: 2019-2020 оқу жылына жоспар, мұғалімдердің тарификациясы;
- жаңа оқу жылына қажетті педагогикалық құжаттар енгізілді;
- 1 сынып оқушыларының жеке істері басталды.
Жас мамандар-3 адам.
Қарабау А. Р.
Шкода М. О.
Чеховской Ю. В.
Мектепте 2 ӘБ жұмысын жалғастыруда.
Сынып жетекшілер ӘБ-жетекшісі М. Н. Сумская
Пән мұғалімдерінің ӘБ-жетекшісі И. В. Шкода
ӘБ жоспары бойынша ашық сабақтар, әдістемелік апталар өткізіледі. 1 жартыжылдықта тілдер мен әдебиет, бейнелеу өнері және технология апталығы өте әсем өтті. 1 жартыжылдықта 2 педкеңес өткізілді.
Пән бойынша кеңес беру кестесі құрастырылды, емтихан сұрақтары бойынша ата-аналар және сынып жиналысы өткізілді. Оқушылардың пән таңдау туралы алдын ала мәлімдемелері жиналған.
2019-2020 оқу жылының 1 жарты жылдығында:
- Пәндер бойынша бақылау: ағылшын тілі, Қазақ тілі, математика.
- Пәндер бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауды бекіту.
- 1, 5 сыныптарда оқушыларды бейімдеу бойынша іс-шаралардың өткізілуін бақылау.
- 8 сыныптардағы орыс тілі бойынша жұмыс дәптерлері.
- Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау.
- Күнделіктерді тексеру.
- 2-9 сынып жұмыс және бақылау дәптерлері.
- Оқушылар арасында құқық бұзушылықтың алдын алу.
- 1 жартыжылдықта 5-9 сыныптарда сыныптан тыс іс-шараларды өткізу, дайындық деңгейі мен сапасы.
- 1 жартыжылдықта бағдарламалардың орындалуын бақылау.
- Физиканы оқытуды бақылау.
- Мектептің әлеуметтік-психологиялық қызметін бақылау.
- 2018-2019оқу жылының нәтижелері бойынша білім сапасының төмендеу себептерін анықтау мақсатында 8 сыныпта сынып-жалпылама бақылау.
Бақылау қорытындылары директор жанындағы кеңесте, ӘБ отырыстарында қаралды. Тексеру қорытындысы бойынша анықтамалар жасалды. Мектепішілік басқарудың мектеп жұмысының нәтижелеріне әсерін талдай отырып, келесі қорытындылар жасауға болады: мақсаттар мен міндеттерді орындау дәрежесі қанағаттанарлық. Үлгерімі төмен оқушылармен жеке жұмыс істеу және дарынды балалармен жұмыс істеу бойынша пәндерге талап қоюды арттыру қажет.
Ақпараттық-түсіндіру жұмысы шеңберінде, қорытынды аттестаттауға дайындық жоспарына сәйкес, әкімшілік, педагогикалық ұжым оқушылардың емтихан тапсыруға дайындығын құраушы жұмыстарды жүзеге асырады.:
* ақпараттық дайындық (білім беру процесінің барлық қатысушыларымен ақпараттық-түсіндіру жұмысы);
* пәндік дайындық (пәндерге дайындық сапасы);
* психологиялық дайындық (емтиханға ішкі көңіл-күй, мақсатқа сай іс-қимылдарға бағдарлану, емтихан тапсыру жағдайының табысты іс-әрекеттері үшін жеке тұлғаның мүмкіндіктерін пайдалану) •
Пән мұғалімдерінің қорытынды аттестаттауға сапалы дайындығын қамтамасыз ету мақсатында пәндер бойынша тапсырмалар банкі құрылып, жаңартылып отырады, үнемі қосымша сабақтар өткізіледі. Оқушылар емтихан таңдауын анықтады, барлық пәндер міндетті пәндер мен таңдау пәндері бойынша емтиханға дайындық жұмыстарына бағытталған.
1.Білім алушылардың саны:
- 01.09.2019 ж. білім алушылар саны 54 адамды, ІІ тоқсанның соңында 52 адамды құрады.
- бастауыш мектепте (1-4 сыныптар) барлығы 27 оқушы бар.
- негізгі мектепте (5-9 сыныптар) барлығы 25 оқушы бар.
2. Оқушылардың үлгерім сапасы:
Үлгерім сапасы 100%.
Білім сапасы 70%.
Мектепте ІІ тоқсанның қорытындысы бойынша 14 үздік оқушы бар.
Мектепте ІІ тоқсанның қорытындысы бойынша 17.
Мектеп бес күндік жұмыс аптасы тәртібінде екі ауысымда жұмыс істейді. Білім беру үдерісі білім берудің жалпы білім беру бағдарламаларының деңгейіне сәйкес жүзеге асырылады. Оқу үдерісін ұйымдастыру оқу жоспарымен және сабақ кестесімен реттеледі. Білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі алты күндік оқу аптасын есепке ала отырып, сағаттардың ең жоғары рұқсат етілген санына сәйкес келеді.
Оқу жоспары инвариантты және вариативті бөліктен тұрады. Инварианттық бөлім базистік оқу жоспарына сәйкес құрылған және мемлекеттік білім беру стандарттары талаптарының орындалуын қамтамасыз етеді. Инварианттың және мектеп компонентінің барлық пәндері мемлекеттік бағдарламалармен қамтамасыз етілген. Оқу жоспарының барлық пәндері бойынша пән мұғалімдері күнтізбелік - тақырыптық жоспарлау жасады, онда қолданылатын оқулық, сабақтарды өткізу күні, осы жоспарлау қандай бағдарлама негізінде жасалған сабақ тақырыптары көрсетіледі.
Бірінші саты-бастауыш мектеп. Оқытудың осы сатысында оқушылардың танымдық қызығушылықтарын және олардың өздігінен білім алу дағдыларын қалыптастыру басталады.
Екінші саты-негізгі мектеп. Негізгі мектепте білім беру мазмұны білім алушылардың одан әрі білім алуына, олардың өзін-өзі анықтауына және білім алуына жағдай жасай отырып, жалпы орта білім беретін мектепте оқуын жалғастыру үшін салыстырмалы түрде аяқталған және базалық болып табылады. Білім берудің екінші сатысында-оқушылардың жалпы білім беру дайындығының негізі қаланады, оқушылардың сабақтарда өзін-өзі көрсету, оқушы тұлғасын дамыту, оның өзіндік қызметін дамыту үшін жағдайлар жасалады.
Оқушыға апталық жүктеме деңгейі рұқсат етілген деңгейден аспады. Оқу жоспары кадрлық қамтамасыз етілуіне байланысты түзетілді. Мектеп компоненті базалық оқу жоспары бойынша пәндерді оқуға бөлінген.
Мектептің білім беру бағдарламалары мен оқу жоспары Мектептің негізгі қызметін - негізгі жалпы және толық орта білім беруді және білім алушының дамуын қамтамасыз етуді көздейді. Лицензияға сәйкес мектеп Бастауыш, негізгі, орта жалпы білім беру бағдарламаларын іске асырады және мемлекеттік қорытынды аттестаттаудан өту қорытындылары бойынша тиісті деңгейдегі мемлекеттік үлгідегі аттестаттарды береді. Бұл мақсаттарға жету үшін басты шарт білім алушыны әрбір оқу сабағында оның зияткерлік қабілеттерін ескере отырып, дамыту қызметіне қосу болып табылады. Сынып электронды журналдарын талдау мынаны көрсетті: білім мазмұнының міндетті минимумы ұсталынады; білім беру компоненттерінің практикалық бөлігі күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауға сәйкес орындалады; өңірлік компонент бойынша сабақтар өткізіледі. Мектепте барлық пәндерді мамандар жүргізді.
Осылайша: 2019-2020 оқу жылына арналған оқу жоспары орындалды, оқу бағдарламалары өтті .
Оқушылардың жеке істері талаптарға сәйкес қалыптастырылады және сақталады. Білім алушылардың қозғалыс құрылымын зерделеу ата-аналардың өтініші бойынша шығып қалатынын көрсетті, бұл бұйрық кітабында тіркеледі.
Оқу жылы бойы мектепішілік бақылау аясында:
* Пән бойынша Бағдарлама талаптарының орындалуын мерзімді тексеру (Оқу жылының соңында оқу-тәрбие процесі бағдарламасы толық іске асырылды).
• Оқу пәндерін оқыту сапасын жүйелі бақылау, мұғалімдердің оқу-тәрбие жұмысының мазмұнына, нысандары мен әдістеріне ғылыми негізделген талаптарды сақтауы (бақылау Математика, Орыс тілі, қоғамтану, тарих пәндерін оқытуды жүзеге асырады).
* Оқушылардың білімін меңгеру процесін, олардың даму деңгейін, өз бетінше білім алу әдістемесін меңгеруді кезең-кезеңмен бақылау (тоқсан, жарты жылдық, жыл қорытындысы бойынша үлгерімді талдау; пәндер бойынша білім кесінділерін жүргізу).
* Мұғалімдерге оқу-тәрбие жұмыстарына және олардың өз педагогикалық шеберлігін жетілдіруге көмек көрсету.
* Мектеп құжаттамасының жағдайы мен жүргізілуін бақылау жүйесін жетілдіру.
2019-2020 оқу жылында құжаттамамен жұмыс істеуге көп көңіл бөлінді. Ол келесі бағыттарда жүргізілді:
* тақырыптық және күнтізбелік жоспарлауды бақылау;
* оқушылардың дәптерлерін тексеру;
* оқушылардың күнделіктерін тексеру.
1 жарты жыл ішінде орыс тілі мен математикадан (жұмыс және бақылау) оқушы дәптерлерін бірнеше рет тексеру жүргізілді. Дәптерлерді тексеру мақсаты::
* бірыңғай орфографиялық режимді сақтау,
* мұғалімдердің дәптерлерді тексеру жүйесі мен сапасы,
* мұғалім мен оқушылардың қателіктерге жұмыс жүйесі,
* сынып жұмысы мен үй тапсырмаларының көлемі,
* оқушыларға дифференциалды көзқарас,
* бақылау жұмыстарын жүргізудің бақылау жұмыстарының кестесіне сәйкестігі •
Тексерістерді талдау жұмыс және бақылау дәптерлері жүргізіліп, бірыңғай орфографиялық режим сақталатынын көрсетті. Барлық бақылау жұмыстары қатаң кесте бойынша жүргізіледі. Тексеру нәтижелері педагогикалық кеңестерде талқыланды, сонымен қатар пән мұғалімдерімен жеке әңгімелесу өткізілді.
Үлгерімнің тұрақтылығының себептері:
- әкімшілік тарапынан білім алушылардың үлгерімін бақылауды күшейту, білім алушылардың білім жетістіктерін бағалауды меңгеру (ОЖЖ диагностикасы);
- қателерді талдау негізінде үлгерімі төмен білім алушылармен жеке жұмыс;
-пән мұғалімдерінің, сынып жетекшілерінің білім алушылардың оқу сабақтарына қатысуын қадағалау бойынша бірлескен жұмысы.
Осылайша, пән мұғалімдерінің оқу жылы аяқталғаннан кейін есептері негізінде пәндер бойынша білім алушылардың үлгерімі мен білім сапасы сыныптары бойынша деректер құрастырылып, талданды.
Ұсыныстар мектеп мұғалімдерінің ұжымына алдағы оқу жылында сапалы үлгерімнің артуы үшін барынша күш салу керек, ол үшін барлық резервтерді (дайындалған білім алушылармен жұмыс, шығармашылық конкурстар мен олимпиадалар) пайдалану керек.
Әдістемелік жұмыс түрлері:
а) педагогикалық кеңес жұмысы;
б) әдістемелік бірлестіктердің жұмысы;
в) педагогтардың өзін-өзі жетілдіру тақырыптарына жұмысы;
г) ашық сабақтар;
е) педагогикалық кадрларды аттестаттау, конкурстар мен конференцияларға қатысу;
ж) мұғалімдердің курстық дайындығын ұйымдастыру және бақылау.
Бұл әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың дәстүрлі, бірақ сенімді формалары. Олардың көмегімен білім беру бағдарламалары мен мектептің базистік оқу жоспарын жүзеге асыру, өзекті педагогикалық технологияларды (Денсаулық сақтау, дамыту және т.б.) пайдалану арқылы білім беру мазмұнын жаңарту жүзеге асырылды.
Қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес әдістемелік жұмыс келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылды:
- педагогикалық кеңестің жұмысы, мектеп әдістемелік бірлестігінің жұмысы,
- біліктілікті арттыру, педагогикалық шеберлік, педагогикалық кадрларды аттестациялау,
- озық педагогикалық тәжірибені жинақтау, жас мамандармен жұмыс, жеке-әдістемелік қызмет,
- өздігінен білім алу,
Педагогикалық кеңестердің жұмысына мектептің барлық педагогтары қатысты.
Дәстүрлі педагогикалық кеңес өткізілді:
- Өткен жылғы мектеп жұмысын талдау және жаңа оқу жылына міндеттер.
- 9 сынып бітірушілерді қорытынды мемлекеттік аттестаттауға жіберу туралы.
Қорытынды: педагогтердің педагогикалық кеңестерді дайындауға және өткізуге қызығушылығы, мұғалімнің мектептің білім беру қызметінің нәтижелерін талдауға қосылуы.
Педкеңестің барлық шешімдері орындалды.
Педагогикалық кеңестерді өткізу бойынша келесі оқу жылына ұсыныстар: педкеңестерді өткізудің формалары мен әдістерін әр түрлі.
2019-2020 оқу жылының 1 жартыжылдығындағы негізгі қорытындыларды шығара отырып, қорытынды жасауға болады:
* Мұғалімдер мен оқушылар ұжымының жұмысында өткен жылмен салыстырғанда білім сапасының айтарлықтай артуы байқалады.
* сынып жетекшілері мен мектеп мамандары оқушылардың шамадан тыс жүктелуін жоюға және жас ұрпақты сауықтыруға бағытталған жұмыстар ішінара жүргізіледі.