"Бала сұлулықты сезініп, оған тәнті болсын, оның жүрегі мен жадында Отан бейнеленген бейнелер мәңгі сақталсын", - деп жазды В.А. Сухомлинский.
"Ақмола облысы Білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің "Красный Кордон ауылының НОМ" КММ – де ғылыми-зерттеу қызметіне көп көңіл бөлінеді. Қырық жылдан астам уақыт бойы "Лесной Кордон" клубы жұмыс істейді, оның құрамына барлық жастағы оқушылар кіреді – кішкентайдан жоғары сынып оқушыларына дейін. Мектепке дейінгі ұйымды дамыту тәсілін өзгертуге, жеке және стильді көрініс жасауға, сондай-ақ мектеп жасына дейінгі балалардың жабайы табиғатпен толыққанды қарым-қатынасы үшін жағдай жасауға деген ұмтылыс бірқатар жобаларды әзірлеуге және жүзеге асыруға негіз болды. Мәселен, "Су – өмір көзі" жобасында жұмыс істей отырып, мектепалды сыныптың балалары қызанақты өздері өсіріп қана қоймай, су туралы білімдерін кеңейтті. Жоба барысында жүргізілген зерттеулер әр балаға "қалай?" және "неге?" сұрақтарға жауаптар тапқан.
Мектеп пен шағын орталықтың аумағында гүлзарлар мен "Альпийская горка", қарағай өсірілетін питомниктер бар. Әр түрлі жастағы және мектепалды сыныптағы балалар "Жасыл балабақша" жобасының жетекшісімен және "Лесной Кордон" орманшылығымен (жоғары сынып оқушылары) бірге питомникке күтім жасауға көмектеседі, атап айтқанда арамшөптерді жұлып, топырақты қопсытады, яғни, мектепке дейінгі ұйым мен мектеп арасындағы сабақтастық бойынша жұмыс жүргізілуде.
Бүгінгі таңда басты міндеттердің біріне, жол қозғалысы ережелерін зерттеуге көп көңіл бөлеміз, ал бұған "жол қозғалысы ережелері бойынша мультфильм жасау" жобасы бойынша жұмыс ықпал етті. Жоба барысында балалар мультфильм жасауды үйренді, ең бастысы, жол қозғалысы ережелері туралы білімдерін нығайтты.
"Мен зерттеушімін" ғылыми – зерттеу жобаларының конкурстарына қатыса отырып, жүлделі орындарға ие болды ("Су – өмір көзі" жобасы - 1 орын; "жол қозғалысы ережелері бойынша мультфильм жасау" жобасы - 2 орын).
Бұл бағыттағы жұмыс ата-аналарды балалармен бірлескен іс-шараларға тартуға мүмкіндік береді. Мысалы, мектепалды сынып оқушысы Поздняков Иван қыс мезгілінде анасымен бірге үйде қияр өсірді, ал Лантух Захар ата-анасымен бірге судың үш күйінде (сұйық, қатты және газ тәрізді) болатындығын дәлелдейтін тәжірибелер жүргізді. Егер бала педагогтар мен ата – аналардан қолдау тапса, одан зерттеуші - ақылды, байқағыш, өз бетінше қорытынды жасап, логикалық тұрғыдан ойлана алатын болады, - деп атап өтті жоба жетекшісі Анаргүл Бөгенбаева.