«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Красный Кордон ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Красный Кордон отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілерде

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қашықтықтан оқыту кезіндегі тәрбие қызметінің ерекшеліктері.

25.05.2020

Соболева Наталья Евгеньевна

Ақмола облысы, Зеренді ауданы, Красный Кордон негізгі мектебінің директоры

байланыс телефоны 87163225565,

e-mail: kordon_sh@mail.ru

 

Қашықтықтан оқыту кезіндегі тәрбие қызметінің ерекшеліктері.

"Бүгін құндылық жоқ,

"білемін –білмеймін-білмеймін»,

және қайда тезис бар " іздеймін және табамын,

менің ойымша, жаттықтырушым мен жасаймын»

 

Бүгін, оқушылар үшін атмосфера жасау, онда бала тек қана қашықтықтан материал алып қана қоймай, жұмысқа тарту, қызықтыру, жаңа білімге деген қажеттілік пайда болатындай етіп жасау керек?

"Іздеймін және табамын,менің ойымша, білемін, жаттықтырамын және жасаймын"деген маңызды фактордың бірі-Тәрбие жұмысы болып табылады.

Тәрбие жүйесі оқу сабақтарын, балалардың сабақтан тыс өмірін, қарым – қатынасын, әлеуметтік, табиғи, пәндік-эстетикалық ортаның әсерін біріктіре отырып, барлық педагогикалық процесті қамтиды.

Тәрбие жүйесінің мақсаты-еркін, шығармашылық дамыған, әлеуметтік бағдарланған, жасампаз еңбек қызметіне және адамгершілік мінез-құлыққа дайын және өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі дамытуға қабілетті тұлғаны тәрбиелеу.

Мектептің тәрбие қызметінің негізгі құндылықтары бала, оның дамуы, баланың ерекше өмірі ретінде балалық шағы, тұлғаның дамуына ықпал ететін орта ретінде тәрбие кеңістігі болып табылады.

Мақсаты мен міндеттеріне сүйене отырып, мектепте әрбір оқушыға жеке қажеттіліктеріне сәйкес келетін әр түрлі сабақ түрлерін және шығармашылық қызметті таңдауға мүмкіндік беретін тәрбие ортасы қалыптасады.

Біздің мектепте негізгі және қосымша білім берудің келесі мүмкіндіктері қолданылады:

балалардың зияткерлік, шығармашылық және әлеуметтік белсенділігін ынталандыратын сабақтардағы жұмыстың әр түрлі формалары;
сабақта оқылатын материалдың адамгершілік және моральдық-этикалық аспектілерін талқылау;
әдеби шығармалардағы, Тарихи оқиғалардағы, шығармашылықтардағы тұлғаның рөліне баса назар аудару;
балалардың өзіне және өз жолдастарына, сондай-ақ өз жұмысының нәтижесіне жауапкершілік сезімін тәрбиелеуге ықпал ететін сыныптан тыс жұмыстың түрлі формаларын қолдану;
балалардың патриоттық сезімді тәрбиелейтін әртүрлі мектепаралық жарыстар мен турнирлерге қашықтықтан қатысуы;
әлеуметтік желілердегі түрлі акцияларға балалардың қатысуы және ұйымдастыру.
Біз алғаш рет қолданамыз,қашықтықтан оқыту кезінде интеллект-ұзарту осы жұмысты жалғастырдық.Қосымша сабақтарда (интеллект-продленка) балалар: математика және логика; тілдер: қазақ, ағылшын, орыс; жаратылыстану ғылымдары: жаратылыстану, биология, химия, дүниетану; Шығармашылық пәндер: Көркем еңбек. Оқушы қызығушылық бойынша сабақты өзі таңдайды, өйткені қашықтықтан оқыту кезінде, бала достары мен сыныптастарынан оқшауланғанда, дәл осы мектеп байланыстырушы буын болып табылады.

Балалық шақ-Ерекше психикалық жағдай, дейді философтар. Бұл адамның жағдайы күш-қуатқа толы, физикалық және зияткерлік күш ойынымен толы. Мұнда энергия ерекше-өсу энергиясы. Жер қашу энергиясы. Біртекті емес Энергия.Бала тәрбиеледі емес, өмір сүреді. Оның өмірі жарқын болған сайын, оң эмоциялар соғұрлым көп, толыққанды және сау тәрбие.

Үйірмелер жұмысын жалғастырды. Біз мұны қалай жасадық?

Қашықтықтан оқытудың көптеген нұсқалары бар. Мектеп ұжымы үйірмелер өткізу туралы шешім қабылдады, бірақ виртуалды сыныпта. Бұл дегеніміз, балалар үйде тұр, бірақ үйірме басталған уақытта чатта болады. Мектеп шағын жинақты болғандықтан, бізде артықшылығы бар - шағын топтарда жұмыс істеу.

Қашықтықтан оқыту үдерісінде педагог оқушыға жібереді: ол виртуалды қашан және қайда болуы керек, балаға тапсырмалар қайда табуға, қажетті виртуалды ресурстарды қалай пайдалануға, мұғалімге жұмысты қашан және қалай ұсынуға, қалай формада кері байланыс пен бағалау жүргізілетін болады.

Біздің мектеп мұғалімдері өз жұмысында білім беру интернет-платформаларын, стримингтік сервистерді, теле және радиоуроктарды пайдаланады. Кері байланыс "Күнделік" электрондық журналы арқылы жүзеге асырылады, өйткені барлық қосымша оқыту кестеге және Whatsapp мессенджеріне енгізілген. Біз GoogleClassroom, "Күнделік", "BilimLand" және т. б. пайдаланамыз.

Үйірмелер бірыңғай тәрбие кеңістігін қалыптастыру, әртүрлі қызмет түрлерінде жеке тұлғаның қалыптасу процесін жүзеге асыру, оқушыларды әлеуметтік қорғау және сабақтан тыс іс-әрекеттерді жүргізу үшін жағдайларды қамтамасыз ету мақсатында өткізіледі. Үйірменің міндеттері: оқушылардың қажеттіліктері мен қызығушылықтарын қанағаттандыру үшін, денсаулығын нығайту үшін, олардың қабілеттерін қалыптастыру және дамыту үшін жағдай жасау, оқушылардың тұлғалық-адамгершілік және кәсіби өзін-өзі тануын дамыту, әлеуметтік қорғауды, қолдауды, оңалтуды және қоғамдағы өмірге бейімделуді қамтамасыз ету, оқушылардың жалпы мәдениетін қалыптастыру, Азаматтылық сезімін, адам құқықтары мен бостандықтарын құрметтеуге, Отанға, табиғатқа, отбасына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.Кружкалар: шахмат "Ақ ладья", драмалық "Фантазеры", орманшылық "Лесной кордон"», информатика" жаңа технологиялар " қашықтықтан жұмыс істейді.

Шахмат "Ақ ладья" - оқушылар гаджеттер көмегімен отбасы мүшелерімен немесе өз бетімен шахмат ойнайды.

"Фантазеры" драмалық үйірмесі - бұл әндер сайысы, өлеңдерді жатқа оқу, бейнероликтер.

"Лесной кордон" орманшылығы 6 сәуірден бастап "Саябақтар шеруі" акциясын іске қосты, онда балалар кіші Отан туралы өлеңдер жазады, суреттер салады, ұсақ-түйектер жасайды.

Информатика"жаңа технологиялар" -қазіргі уақытта Googl компаниясының жаңа функцияларымен жұмыс істейді. Функция сүйікті жануардың 3D моделін гаджетке "тасымалдауға" мүмкіндік береді. "Шақыруға" жануарды Google-ге енгізіп, оның атын іздеуге болады.

В. А. Сухомлинский "Жүрегімді балаларға беремін" кітабында былай деп жазды:"Еңбек біздің тәрбиеленушілеріміздің рухани өміріне кірген кезде ұлы тәрбиеші болады, достық пен серіктестікке қуаныш береді, талпынушылық пен білім алушылықты дамытады, қиындықтарды жеңудің толқытатын қуаныш тудырады, қоршаған әлемде барлық жаңа және жаңа сұлулықты ашады, адам өмірі мүмкін емес, материалдық игіліктерді жасаушының сезімін оятады. Еңбек қуанышы-мықты тәрбие күші. Балалық шақта әрбір бала осы асыл сезімді терең сезінуі керек"

Қашықтықтан оқытуда мұғалімдердің де, оқушылардың да, ата– аналардың да жағымды көңіл-күйі маңызды-сонда барлығы жақсы жүреді және осы тәжірибенің арқасында біз көптеген жаңа білім, дағды мен шеберлікке ие боламыз.

Просмотров: 193


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст