«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Красный Кордон ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Красный Кордон отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілерде

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Мен жақсы ата-анамын»

20.01.2020

Педагог-психологтың ата-аналар жиналысы: "мен жақсы ата-анамын»
Мақсаты: ата-аналардың өзін-өзі бағалауын арттыру және балалар мен ата-аналардың өзара қарым-қатынасындағы проблемалар шеңберін анықтау; жанжалдарды шешу тәсілдерін табу.
Құрал-жабдықтар: ата-аналарға арналған тесттер.
Ата-аналар жиналысының барысы: "мен жақсы ата-анамын»:
1. Топтық сабақтардың мақсаттарымен танысу
2. Қатысушыларды таныстыру
Мақсаты: қатысушыларды өзара таныстыру, тілектестік атмосфера құру. Ең алдымен ата-аналар баланың аты мен атын кезекпен атайды. Кейбір ата-аналар өз баласын неге деп атағанын еске түсірмейді. Бұл дұрыс шешім болуы мүмкін, сондықтан есте сақталмады.
Танысқаннан кейін ата-аналар келесі сұрақтарға жауап береді:
1. Сіздің балаңыздың қабілеті қалай көрінеді?
2. Баланың қабілетін дамытуға қалай көмектесесіз?
3. Ата-аналар арасында баланы отбасында тәрбиелеу тәжірибесімен алмасу қалай жүргізіледі?
3. Ата-аналардың баламен қарым-қатынасын анықтау, яғни ата-аналар мен баланың психологиялық үйлесімділігін анықтау диагностикасы.
Балалармен қарым-қатынас үлгілері:
1. Сіз баламен бір-біріне тәуелді емес және жақын емес. Бұл мазалайды, жақындату жолдарын іздеген жөн.
2. Сіз бір-біріне тәуелді емес, өте жақын емес, бірақ байланысасыз, ортақ нәрсе бар. Бұл жақсы.
3. Сіз жеке тұлға ретінде өте жақын, бірақ тәуелді емес.
4. Сіз 3 моделіне жақынсыз. Бұл жақсы қарым-қатынас.
5. Сіз бір "біз"сияқты жақын. Бұл өте жақсы қарым-қатынас.
6. Бір тұлға басқа адамға толық сіңеді. Өз "мен" баланы көрсету үшін орын жоқ. Бұл қысым жағдайы.
Сөйлеу тесті: "сіз қандай ата-анаңыз?"»
Балалармен қарым-қатынаста жиі қолданатын сөз тіркестерін белгілеңіз:
1. Сізге қанша рет қайталаңыз?
2. Осы жағдайда не істеуім керек екенін сұраймыз.

3. Мен сені жасамаймын деп білмеймін!
4. Кімге сен осындай  жақсы?
5. Қандай тамаша достар!
6. Ал, кімге ұқсайсың 
7. Сен менің тірегім мен көмекшің!
8. Ал достарыңыз үшін не бар?
9. Сен не туралы ойлайсың?
10. Қандай  сен менің ақылды 
11. Ал қалай ойлайсың, мен ұлым (қызым)?
12. Барлық балалар балалар сияқты, ал сен?
13. Менде қандай ақылды!
Тестпен алынған ақпаратты талдау.
Оң мәні бар жауаптар: 1, 2, 4, 6, 8, 9, 12-2 балл 3, 5, 7, 10, 11, 13 - 1 балл
7-8 ұпай-сіз баламен жан-жақты өмір сүресіз. Ол Сізді шын жүректен жақсы көреді және құрметтейді. Сіздің баламен қарым-қатынасыңыз оның жеке тұлғасының қалыптасуына оң әсер етеді.
10-12 ұпай-сіз баламен мұқият болу керек. Сіз оның беделіне ие боласыз, бірақ бедел сіздің махаббатыңызды алмастырмайды. Баланың дамуы сізге қарағанда кездейсоқ жағдайларға байланысты.
13-14 ұпай - сіз және өзіңіз дұрыс емес сезінесіз. Сіз бен бала арасында сенімсіздік бар. Кеш болғанша, балаға көбірек көңіл бөлуге, оның сұраулары мен мүдделерін ескеруге тырысыңыз.
Жанжалдарды шешу тәсілдері " ақпараттық бөлімі»
Мақсаты: екі жағынан да шығынсыз балалармен жанжалдарды шешу дағдыларын қалыптастыру.
Психолог: әдетте ата-аналар даулы жағдайларды қабылдайды, олар бірдеңе риза болмаған кезде немесе бала дау-дамай отырып, өз пікірін қорғайды. Бірақ әрбір дау немесе қарама-қайшылық даулы жағдайға айналмайды. Оған тараптардың эмоциялық шиеленісуі, теріс эмоциялардың әсері, бір-біріне қарама-қайшылық білдіру тән. (Психолог ата-аналарды баласымен болған қақтығыстардың мысалдарын келтіруді, содан кейін осы жағдайлардың себептерін, себептері мен нәтижелерін талдауды сұрайды.)
Психолог: кез келген жанжалда әр тарап жеке мүдделері зардап шегетін болса да, жиі кез келген жолдармен Жеңіс алғысы келеді. Алма бөлу мысалында ата-аналар қақтығыстардың қалай шешілгенін көрсетуі керек. Екі қарсылас алма бөлу керек. Осы әрекеттің келесі нәтижелері бар:
1. Алма екіге бөлінеді. Бұл жағдайда екі тарап да ымыраға келеді, бірақ әрқайсысы бүтін алма алғысы келеді.
2. Алма қарсыласын алады, бұл жағдайда бір жағы өзін қоршайды.
3. Алма қарсыластың мүддесін қорғайды.)
Психолог: соңғы екі жағдайда жанжал шешілмейді, себебі теріс салдары болуы мүмкін. Ымыралы шешім екі тараптың да бөлінуіне әкеледі, бірақ жанжал әлі де шешіледі.
Төртінші нұсқа бар - шешімнің басқа тәсілдерін табу.
Алма бөлу мысалында кез келген шиеленісті жағдайды қарастыруға болады. Ең бастысы-бұл жағдайда сіз және сіздің қарсыласыңыз не қалайтынын түсіну, онымен бірге оны талқылау. Жанжал туралы айтқан кезде, ол жоқ, сіз оны талқылайсыз.
Ата-аналарға, сондай-ақ, баланың өз-ара жанжалдасуына қатысты өз тәжірибесімен бөлісуді ұсынуға болады.
Жаттығу "Неге мен жақсы ата-анамын»
Мақсаты: ата-ана рөлінің өзін-өзі бағалауын арттыру.
Ата – аналарға шеңбер бойынша "мен-жақсы әке, (ана) өйткені ..."Ата-аналардың қиындықтары туындаған жағдайда, оларға оң ата-аналық қасиеттерді табуға көмектесу керек.

Просмотров: 443


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст