Балалардың ғылымға қадамдары
Оқушылардың оқу-зерттеу қызметі-бұл оқушылардың шығармашылық, зерттеу міндеттерін шешумен, ғылымның, техниканың, өнердің әртүрлі салаларында алдын-ала белгісіз нәтижемен байланысты тәрбие жұмысын ұйымдастырудың бір түрі.
Әр баланың дерлік ғалым, зерттеуші болғысы келетін жасы бар. Мектептегі іс-шаралар маңызды ғылымға деген қызығушылықты әлі жойған жоқ және бұл оларға қызықты іс болып көрінеді.
Балалар білімге ұмтылады, жалпылауды, салыстыруды, мақсат қоюды, қорытынды жасауды үйренеді.
Балаларды ғылыми-зерттеу жұмыстарына тарту бүкіл оқу процесіне жағымды әсер етеді.
Оқу-зерттеу қызметінің тиімділігі үшін біздің мектепте дәстүрге айналған балалар жобаларды қорғады.
Оқушылар келесі жобаларды ұсынды:
1. "Бұйра жағымды хош иісті сабын" - Стригина Дарья, 6 сынып (1 орын)
2. "Біздің өміріміздегі бояулар" - Гущин Захар, Кислицын Ярослав 4 сынып (1 орын)
3. "Менің спорттық отбасым" - Светличный Глеб 5 сынып
4. "Ұялы телефон біздің өмірімізде" - Ескене Назира 2 сынып (2 орын)
5. "Қазақ халқының музыкалық мұрасы" - Мелащенко София 4 сынып (3 орын)
6. "Балдағы өсімдік тозаңы" - Қаракөз Людмила 6 сынып (3 орын)
7. "Өлімге қауіпті жәндіктер" - Орловец Илья 5 сынып (2 орын)
8. "Оригами" - Орловец Ксения, Лантух Ангелина 2 сынып (1 орын)
9. "Қазақ және орыс тілдеріндегі туыстық" - Нуянзина Анастасия, Носова Злата 5 сынып (2 орын)
10. "Әуестену және қиял әлемі (саусақ қуыршақтары)" - Балтыхан Айым, Селенок Алиса 3 сынып (1 орын)