«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Красный Кордон ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Красный Кордон отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілерде

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

№3 педагогикалық кеңесте "Білім алушылардың жобалау-зерттеу қызметі мотивацияны арттыру құралы ретінде" тақырыбында баяндама

17.01.2025

№ 3 педагогикалық кеңесте мұғалім М.О. Карелина "Оқушылардың жобалау-зерттеу қызметі мотивацияны арттыру құралы ретінде" тақырыбында баяндама жасады.

Қазіргі заманғы мектеп оған үнемі өсіп келе жатқан талаптарды қоятын динамикалық өзгеретін әлемде өмір сүреді және дамиды.

Біз оқытуды ұйымдастырудың жаңа формалары, жаңа білім беру технологиялары, мектеп шекарасынан тыс жаңа ашық ақпараттық-білім беру ортасы туралы айтып отырмыз. Жаңа стандарттың айрықша ерекшелігі-оның белсенділік сипаты, ол оқушының жеке басын дамытудың басты мақсаты болып табылады.

Оқушыға білім беру ғана емес, оны жаңа білімді, жаңа іс-әрекеттерді игеруге үйрету маңызды.

Педагогикалық шеберліктің маңызды критерийлерінің бірі мұғалімнің жұмысының тиімділігі болып саналады, ол оқушылардың жүз пайыздық үлгерімінде және олардың пәнге деген қызығушылығында көрінеді. Ежелгі даналық мың рет келтірілген:"сіз жылқыны суару шұңқырына апара аласыз, бірақ сіз оны мас ете алмайсыз". Ия, сіз балаларды үстелге отырғызып, мінсіз тәртіпке қол жеткізе аласыз. Бірақ қызығушылықты оятпастан, ішкі мотивациясыз білімді игеру болмайды, бұл тек оқу іс-әрекетінің көрінісі болады.

Сұрақ туындайды, пәнге оқу мотивациясын қалай арттыруға болады?

Оқушылардың жобалау-зерттеу қызметін дамыту барлық мектептегі оқу пәндерінде жүзеге асырылуы қажет жетекші бағыттардың бірі болып табылады.

Олимпиадалардан айырмашылығы, жобалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарымен тек үздік студенттер ғана емес (мүмкін олар да емес) сәтті айналыса алады: кез-келген студент өзіне үлкен қызығушылық тудыратын тақырыпты таңдайды және бос уақытын оған қызығушылықпен жұмсайды.

"Тақырып бойынша білім" Бір— бірін қолдайтын, нығайтатын және байытатын білімнің тұтас жиынтығы "болуы керек", - деді Я.А. Каменский.

Бұған қол жеткізу осы оқыту технологиясын қолдануға мүмкіндік береді. Жоба әдісі оқушының өмірлік, әлеуметтік, ақпараттық, пәндік құзыреттілігін дамыту үшін үлкен маңызға ие. Әдіс мүмкіндік береді:

- тәжірибеде теориялық білімді тексеру және бекіту;

- оқыту процесінде теория мен практиканың нәтижелі байланысын қамтамасыз ету;

- өмірлік тәжірибе жинақтау;

- зерттелген материалды талдау, жүйелеу, жалпылау қабілетін дамыту;

- ұйымдастырылған іздестіру, зерттеу қызметін жүзеге асыру;

- оқушыларды қосымша әдебиеттермен, Интернет желісімен өз бетінше жұмыс істеуге үйрету;

- шығармашылық тапсырмалармен өз бетінше жұмыс істей білуге үйрету;

- құрметке, ұжымда жұмыс істей білуге тәрбиелеу;

- өзіңіздің өмірлік ұстанымыңызды қалыптастырыңыз.

Жобаларға сыртқы баға беру керек, өйткені олардың тиімділігін, сәтсіздіктерін, үйлестіру қажеттілігін тек осылай ғана бақылауға болады. Бағалау сипаты тақырыпқа, жоба түріне және өткізу шарттарына байланысты. Бірлескен қызметке тұрақты мониторинг жүргізу қажет. Студенттің жобадағы жетістігін бағалау кезінде оның ең маңызды бағасы осы жастағы психология талап ететіндей қоғамдық тану екенін түсіну қажет. Қол жеткізілген нәтижелердің кез-келген деңгейі оң бағалауға лайық.

Бағалауға болады:

Жоба бойынша жұмыстың әртүрлі кезеңдерін орындаудағы Тәуелсіздік дәрежесі;
Топтық жұмысқа қосылу дәрежесі және берілген рөлдің орындалуының анықтығы;
Пәндік және жалпы мектептік ЗУНДЫ практикалық қолдану;
Жобаны орындау үшін пайдаланылған жаңа ақпараттың мөлшері;
Ақпаратты түсіну дәрежесі;
Күрделілік деңгейі, қолданылған әдістерді меңгеру дәрежесі;
Идеяның өзіндік ерекшелігі;
Мәселені түсіну және мақсатты тұжырымдау;
Презентацияны ұйымдастыру және өткізу деңгейі: ауызша хабарлама, жазбаша есеп, объектілердің көрінуін қамтамасыз ету;
Рефлексияны меңгеру;
Презентацияның көрнекілік объектілерін дайындауға шығармашылық көзқарас; алынған нәтижелердің Әлеуметтік және қолданбалы мәні.
Жобалардың келесі негізгі түрлері бар:

Жоба түрлері

Жобаға қатысушылар саны

 

Жеке

Жұптық

Топтық

Қиындық деңгейі

 

Ақпараттық (үлгі бойынша көшіруге арналған тапсырмалар).

Эвристикалық (студент үшін белгісізді шешу жолын іздеуге бағытталған тапсырмалар).

Шығармашылық (білімді өзектендіруге бағытталған тапсырмалар).

Жобаның мазмұны

Монопроект.

Пәнаралық жоба.

Орындаудың дербестік деңгейі

Оқытушымен бірге орындалады.

Оқытушының жетекшілігімен басқа студенттермен бірге орындалады.

Оқытушының басшылығынсыз басқа студенттермен бірлесіп орындалады.

Негізінен өздігінен орындалады

Жобаның орындалу ұзақтығы

Шағын жоба (1-2 сабақ).

Қысқа мерзімді (4-6 сабақ).

Орташа ұзақтығы (1-4 ай).

Ұзақ мерзімді.

Жобаны дайындауды бастамас бұрын сұрақтарға жауап беру керек:

1. "Неге мен бұл жобаны жасаймын?».
Бұл сұраққа жауап бере отырып, студент өз жұмысының мақсатын анықтайды.

2. "Ол үшін не істеу керек?».
Оны шеше отырып, білім алушы өз жұмысының міндеттерін көреді.

3. Мұны қалай жасауға болады?
Мұны түсінгеннен кейін студент жобаны құру кезінде қолданылатын әдістерді таңдайды.

4. Соңында не істегіңіз келеді.
Бұл күтілетін нәтижені көрсетуге көмектеседі. Осы сұрақтардың барлығын ойластырғаннан кейін ғана жұмысқа кірісуге болады.

Ғылыми зерттеу жұмысының негізгі кезеңдері:

Ғылыми мәселе мен тақырыпты таңдау; зерттеу объектісі мен тақырыбын, мақсаттары мен негізгі міндеттерін анықтау; зерттеу гипотезасын әзірлеу.
Әдістерді таңдау және зерттеу жүргізу әдістемесін әзірлеу; тікелей ғылыми зерттеудің арнайы процестері; алдын ала тұжырымдарды тұжырымдау; қорытынды Тұжырымдар мен практикалық ұсыныстарды негіздеу.
Жұмыстың әдеби дизайны.

Кіріспе-зерттеу жолының қысқаша сипаттамасы.

Кіріспеде жұмыстың авторы зерттеу объектісі мен тақырыбын бөліп көрсетеді және сипаттайды, зерттелетін мәселелердің шеңберін анықтайды, зерттеудің негізгі бағытын, оның теориялық және практикалық маңыздылығын, мақсаты мен міндеттерін тұжырымдайды, зерттеу әдістерін, іске асыру жоспары мен кезеңдерін анықтайды.

Зерттеудің өзектілігі

Зерттеудің өзектілігі орындалған жұмыстың ғылыми және қолданбалы маңыздылығын көрсететін ережелер мен дәлелдерді қамтиды, ұсынылған зерттеу әдістемемен және қойылған мәселені шешумен ерекшеленетініне немесе бұл тақырып жеткілікті зерттелмегеніне назар аудару қажет…

Әрі қарай дайындық…

Жұмыстың ғылыми (теориялық) бөлігі
Жұмыстың эксперименттік немесе зерттеу бөлігін жүргізу әдістері.
Зерттеу нәтижелерін талдау

Қорытынды

Қорытындылар ғылыми мәселені шешу нәтижелерінің қысқаша мазмұнын және таңдалған материалды талдау, бағалау және жалпылау процесінде қойылған міндеттерді қамтуы керек. Олардың дербестігін, жаңалығын, теориялық және (немесе) қолданбалы маңыздылығын атап көрсету, сандық және сапалық көрсеткіштерді, алынған нәтижелерді атап көрсету, нәтижелердің дұрыстығын негіздеу және оларды пайдалану жөнінде ұсынымдар беру қажет.
Қорытынды тақырыптық тұрғыдан кіріспемен байланысты.
Пайдаланылған дереккөздер мен әдебиеттердің тізімі келесі ретпен жасалуы керек:

Нормативтік-құқықтық актілер.
Тақырып бойынша ғылыми және оқу әдебиеттері (Оқу құралдары, монографиялар, жинақтардағы мақалалар, журналдардағы мақалалар, диссертациялардың рефераттары). Құжаттардың орналасуы-алфавит ретімен Авторлардың тегі немесе құжаттардың атаулары. Кітаптарды мақалалардан бөлуге болмайды. Бір автордың шығармалары туралы мәліметтер бірге жиналуы керек.
Анықтамалық әдебиеттер (энциклопедиялар, сөздіктер, анықтамалық сөздіктер).
Шетел әдебиеті. Сипаттама түпнұсқа тілінде берілген. Құжаттардың орналасуы Алфавит бойынша.
Библиографиялық көрсеткіштер.
Электрондық ресурстардың сипаттамасы.

Қосымшалар

Қосымшаларда жұмысты толық қабылдау, алынған нәтижелерді жақсы түсіну үшін қажетті көмекші немесе қосымша материалдар бар: аралық математикалық дәлелдер, формулалар мен есептеулер, қосымша кестелер, графиктер, суреттер, иллюстрациялар және т. б.
Жұмыс мәтінінде барлық қосымшаларға сілтемелер берілуі керек.
Мен не айта аламын?

Жобалық технологияны қолдану алынған білімді өз бетінше өндіруге және қолдануға, жаңа жағдайға тез бейімделуге, өз бетінше және жауапкершілікпен шешім қабылдауға, ұжымда жұмыс істеуге мүмкіндік береді.

 

 

 

 

 

Просмотров: 425


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст