«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Красный Кордон ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Красный Кордон отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілерде

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Жұлдыз» шағын орталығының 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс оқу жоспары

          «Келісілді»                                                                                                                     «Бекітемін»

            Білім беру бөлімінің басшысы                                                                                     мектеп директоры

          _____________Д.Ш. Нурова                                                                                       _____________Н.Е. Соболева

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Жұлдыз» шағын орталығының

2022-2023 оқу жылына арналған

жұмыс оқу жоспары

 

Рабочий учебный план мини-центра «Жулдыз»

на 2022 -2023 учебный год

 

 

Түсінік хат

 

«Жұлдыз» шағын орталығының жұмыс оқу жоспарын әзірлеуде төмендегі нормативтік-құқықтық құжаттарды басшылыққа алады:

  1. «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z070000319_
  2. «Педагог мәртебесі туралы» Қазақстан Республикасының Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z1900000293
  3. «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z020000345_
  4. «Ойыншықтардың қауіпсіздігі туралы» Қазақстан Республикасының Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z070000306_
  5. «Кемтар балаларды әлеуметтiк және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы» Қазақстан Республикасының Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z020000343_
  6. Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуды дамыту моделі https://adilet.zan.kz/kaz/docs/P2100000137
  7. «Мектепке дейінгі ұйымдарға және сәбилер үйлеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2100023469
  8. «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1800017669
  9. Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1200008275
  10. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600014235
  11. Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1800017657
  12. Білім беру қызметтерін көрсетудің үлгілік шартының нысандары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600013227
  13. Мемлекеттік білім беру ұйымдары қызметкерлерінің үлгі штаттары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/P080000077_
  14. Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V090005750_
  15. Жабдықтармен және жиһазбен жарақтандыру нормалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600013272
  16. Білім беру ұйымдарында қамқоршылық кеңестің жұмысын ұйымдастыру және оны сайлау тәртібінің үлгілік қағидалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1700015584
  17. Мектепке дейінгі және орта білім беру ұйымдарын бейнебақылау жүйелерімен 9 жарақтау стандарттары және оларға қойылатын талаптар https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1900018239
  18. Мектепке дейінгі білім беру саласында мемлекеттік қызметтер көрсету қағидалары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2000020883
  19. Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі ұйымдарында және мектепалды сыныптарында 202-2023 оқу жылында тәрбиелеу-білім беру процесін ұйымдастыру туралы әдістемелік нұсқау хат. «Балаларды ерте дамыту институтының» Ғылыми-әдістемелік кеңесінің шешімімен ұсынылады (2022 жылғы 26 шілдедегі №7 хаттама) http://rc-dd.kz/sites/rc- dd.kz/uploads/docs/metodicheskie_razrabotki/2021/IMP_060821_kaz.pdf
  20. 2022 жылдың 25 тамыздағы "Жұлдыз "шағын орталығы әдістемелік кеңесінің №1 хаттамасы, "2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс оқу жоспарын әдістемелік кеңестің қарауы туралы".

Тәрбиеленушілердің құзыреттіліктерін, физикалық және жеке қасиеттерін дамыту олардың жас ерекшеліктеріне сәйкес біліктері мен дағдыларын қалыптастыру арқылы жүзеге асырылады.

Тәрбиелеу-білім процесін жоспарлау кезінде вариативтілік және балалар іс-әрекетін ұйымдастырудың әр түрлі формаларын, әдістері мен тәсілдерін қолдану ескеріледі.

Тәрбиелеу-білім беру процесін ұйымдастыру және өткізу кезінде тәрбиеленушілердің қызығушылықтары, қажеттіліктері, жас және жеке ерекшеліктері ескеріледі.

Тәрбиеленушілердің эмоционалдық жайлылығын, жан-жақты және толыққанды дамуын, балалардың белсенділік түрлерін және бірге әрекет етуге қатысушыларды таңдау мүмкіндігін, ойын аймақтарының қанықтылығын, қолжетімділігін, вариативтілігін және қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін дамытушы орта құрылады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 9 қыркүйектегі

№ 394 бұйрығына 1-қосымша

 

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы

№ 557 бұйрығына 1-қосымша

 

 

Бөбек жасындағы балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

 

 

Рет

 

Ұйымдастырылған іс-әрекет*

Жас топтары

ерте жас тобы

(1 жастағы балалар)

кіші топ

(2 жастағы балалар)

1

Дене шынықтыру

аптасына үш рет

аптасына үш рет

Дене шынықтыру**

күн сайын

күн сайын

2

Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет

күн сайын

күн сайын

3

Сенсорика

күн сайын

күн сайын

4

Қоршаған ортамен таныстыру

күн сайын

күн сайын

5

Сурет салу

-

күн сайын

Мүсіндеу

күн сайын

күн сайын

Жапсыру

-

күн сайын

Құрастыру

-

күн сайын

6

Музыка

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Музыка***

күн сайын

күн сайын

7

Арнайы түзетуші іс- әрекет

 

 

 

Ескерту:

*Ұйымдастырылған іс-әрекет - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, оның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдени- әлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын кіріктірілген сабағы.

 

** Бөбек жасындағы балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді.

*** Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы ән айтуға, музыка тыңдауға, әндерді жаттатуға, импровизацияға, музыкамен ырғақты қозғалыстарға, шулы балалар аспаптарында ойнауға және музыкалық іс-әрекеттің басқа түрлеріне уақыт бөлінеді.

**** Арнайы түзетуші іс-әрекет арнайы мектепке дейінгі ұйымдарда, мектепке дейінгі ұйымдардың арнайы топтарында мүмкіндігі шектеулі балалар үшін жүргізіледі.

 

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 9 қыркүйектегі

№ 394 бұйрығына 2 -қосымша

 

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы

№ 557 бұйрығына 2 -қосымша

 

 

 

Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

 

 

Рет

 

Ұйымдастырылған іс-әрекет*

Жас топтары

ортаңғы топ

(3 жастағы балалар)

ересек топ

(4 жастағы балалар)

1

Дене шынықтыру

аптасына үш рет

аптасына үш рет

Дене шынықтыру**

күн сайын

күн сайын

2

Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет

күн сайын

күн сайын

Қазақ тілі

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Қазақ тілі ***

күн сайын

күн сайын

3

Сауат ашу негіздері

-

-

4

Математика негіздері

күн сайын

күн сайын

5

Қоршаған ортамен таныстыру

күн сайын

күн сайын

6

Сурет салу

 

күн сайын

 

күн сайын

Мүсіндеу

Жапсыру

Құрастыру

7

Музыка

аптасына бір рет

аптасына екі рет

Музыка****

күн сайын

күн сайын

8

Арнайы түзетуші іс-әрекет*****

 

 

 

Ескерту:

* Ұйымдастырылған іс-әрекет - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, соның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдени- әлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын кіріктірілген сабағы.

** Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді.

***Мемлекеттік тілді меңгерту мақсатында күні бойы режимдік сәттерде Үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған сөздік минимумды үйрету, түрлі балалар әрекетінде тәрбиеленушілердің ауызекі байланыстырып сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының мәдениетімен, салттары мен дәстүрлерімен таныстыру, белсенді сөздікті байыту, сөздік нормаларды, мәдениетті қарым-қатынасты игерту ұсынылады.

****Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы музыканы тыңдау, ән айту, әндерді жаттату, импровизация, ырғақты-музыкалық қимылдар, шулы балалар аспаптарында ойнау және басқа да музыкалық әрекеттерге уақыт бөлінеді.

***** Арнайы түзетуші іс-әрекет арнайы мектепке дейінгі ұйымдарда, мектепке дейінгі ұйымдардың арнайы топтарында мүмкіндігі шектеулі балалар үшін жүргізіледі.

 

 

 

Пояснительная записка

 

Мини-центр «Жулдыз» при разработке рабочего учебного плана руководствовался следующими нормативно-правовыми документами:

  1. Закон Республики Казахстан «Об образовании» https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z070000319 _
  2. Закон Республики Казахстан «О статусе педагога»  https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z1900000293
  3. Закон Республики Казахстан «О правах ребенка в Республике Казахстан» https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z020000345
  4. Закон Республики Казахстан «О безопасности игрушек» https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z070000306
  5. Закон Республики Казахстан «О социальной и медико-педагогической коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями» https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z020000343_
  6. Модель развития дошкольного воспитания и обучения https://adilet.zan.kz/rus/docs/P2100000137
  7. Санитарные правила «Санитарно-эпидемиологических требований к дошкольным       организациям      и        домам         ребенка» https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2100023469
  8. Государственные общеобязательные стандарты образования всех уровней образования https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1800017669
  9. Типовые учебные планы дошкольного воспитания и обучения Республики Казахстан https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1200008275
  10. Типовые учебные программы дошкольного воспитания и обучения https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1600014235/history
  11. Типовые правила деятельности организаций образования соответствующихтипов и видов https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1800017657
  12. Формы типового договора оказания образовательных услуг для дошкольных организаций https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1600013227
  13. Типовые штаты работников государственных организаций образования https://adilet.zan.kz/rus/docs/P080000077_
  14. Типовые квалификационные характеристики должностей педагогических работников и приравненных к ним лиц https://adilet.zan.kz/rus/docs/V090005750_
  15. Нормы       оснащения оборудованием    и        мебелью https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1600013272
  16. Типовые правила организации работы Попечительского совета и порядок его избрания в организациях образования https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1700015584
  17. Стандарты и требования к оснащению организаций дошкольного и среднего     образования        системами  видеонаблюдения https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1900018239/info
  18. Правила оказания государственных услуг в сфере дошкольного образования https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2000020883
  19. Инструктивно-методическое письмо по организации воспитательно образовательного процесса в дошкольных организациях и предшкольных классах Республики Казахстан на 2022-2023 учебный год, рекомендовано  Научно-методическим советом «Института раннего развития детей» (протокол №7 от 26 июля 2022 года)
  20. Протокол №1 методического совета мини- центра «Жулдыз» от 25 августа 2022 года, «О рассмотрении методическим советом проекта рабочего учебного плана на 2022-2023 учебный год».

Максимальный объем учебной нагрузки воспитанников определяется в Типовых учебных планах дошкольного воспитания и обучения для детей ясельного возраста (1-2-х лет) и для детей дошкольного возраста (3-5-ти лет).

Развитие компетенций, физических и личностных качеств воспитанников осуществляется через формирование умений и навыков согласно возрастным особенностям.

При планировании воспитательно-образовательного процесса учитываются вариативность и использование различных форм, методов и приемов организации детской деятельности.

 При организации и проведении воспитательно-образовательного процесса учитываются интересы, потребности, возрастные и индивидуальные особенности воспитанников.

Для обеспечения эмоционального благополучия, разностороннего и целостного развития воспитанников, возможности выбора детьми видов активности и участников совместной деятельности, насыщенности, доступности, вариативности и безопасности игровых зон создается развивающая среда.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                        Приложение 1 к приказу   

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Министра просвещения                                                                                                                                                                                                                     

                                                                                                          от 9 сентября 2022 года                                                              

№ 394

 

Приложение 1 к приказу Министра образования и науки Республики Казахстан

от 20 декабря 2012 года № 557

 

 

Типовой учебный план дошкольного воспитания и обучения для детей ясельного возраста

 

 

 

№ п/п

 

Организованная деятельность*

Возрастные группы

группа раннего возраста (дети 1 года)

младшая группа дети 2-х лет)

1

Физическая культура

три раза в неделю

три раза в неделю

Физическая культура**

ежедневно

ежедневно

2

Развитие    речи     и    художественная литература

ежедневно

ежедневно

3

Сенсорика

ежедневно

ежедневно

4

Ознакомление с окружающим миром

ежедневно

ежедневно

5

Рисование

 

ежедневно

Лепка

ежедневно

ежедневно

Аппликация

-

ежедневно

Конструирование

-

ежедневно

6

Музыка

один раз в неделю

один раз в неделю

Музыка***

ежедневно

ежедневно

7

Специальная                  коррекционная деятельность****

ежедневно

ежедневно

 

Примечание:

*Организованная деятельность – интегрированное занятие, организованное педагогом в течение дня в игровой форме через разные виды детской деятельности (игровая, двигательная, познавательная, творческая, исследовательская, трудовая, самостоятельная) для реализации содержания Типовой учебной программы дошкольного воспитания и обучения, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от

12 августа 2016 года № 499 «Об утверждении Типовых учебных программ дошкольного воспитания и обучения» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14235), в том числе задач по привитию детям национальных ценностей казахского народа, семейных ценностей, чувства патриотизма, любви к Родине, приобщение их к социокультурным нормам, правил безопасного поведения с учетом направления работы дошкольной организации.

**С учетом возрастных особенностей детей ясельного возраста в течение дня уделяется время на физическую активность детей.

 

***С учетом возрастных особенностей детей в течение дня уделяется время на пение, слушание музыки, заучивание песен, импровизацию, музыкально-ритмические движения, игру на детских шумовых инструментах и другие виды музыкальной деятельности;

****Специальная коррекционная деятельность проводится для детей с ограниченными возможностями в специальных дошкольных организациях, специальных группах дошкольных организаций.

 

 

 

Приложение 2 к приказу Министра просвещения Республики Казахстан от 9 сентября 2022 года

№ 394

 

Приложение 2 к приказу Министра образования и науки Республики Казахстан

от 20 декабря 2012 года № 557

 

 

 

Типовой учебный план дошкольного воспитания и обучения для детей дошкольного возраста

 

№ п/п

 

Организованная деятельность*

Возрастные группы

средняя группа (дети 3-х лет)

старшая группа (дети 4-х лет)

1

Физическая культура

три раза в неделю

три раза в неделю

Физическая культура**

ежедневно

ежедневно

2

Развитие речи и художественная литература

ежедневно

ежедневно

Казахский язык

один раз в неделю

один раз в неделю

Казахский язык***

ежедневно

ежедневно

3

Основы грамоты

 

 

4

Основы математики

ежедневно

ежедневно

5

Ознакомление с окружающим миром

ежедневно

ежедневно

6

Рисование

 

ежедневно

 

ежедневно

Лепка

Аппликация

Конструирование

7

Музыка

один раз в неделю

два раза в неделю

Музыка****

ежедневно

ежедневно

8

Специальная коррекционная деятельность*****

ежедневно

ежедневно

 

Примечание:

*Организованная деятельность – интегрированное занятие, организованное педагогом в течение дня в игровой форме через разные виды детской деятельности (игровая, двигательная, познавательная, творческая, исследовательская, трудовая, самостоятельная) для реализации содержания Типовой учебной программы дошкольного воспитания и обучения, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от

12 августа 2016 года № 499 «Об утверждении Типовых учебных программ дошкольного воспитания и обучения» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14235) (далее – Типовая программа), в том числе задач по привитию детям национальных ценностей казахского народа, семейных ценностей, чувства патриотизма, любви к Родине, приобщение их к социокультурным нормам, правил безопасного поведения с учетом направления работы дошкольной организации.

**С учетом возрастных особенностей детей дошкольного возраста в течение дня уделяется время на физическую активность детей.

***В целях усвоения государственного языка в группах с другими языками обучения в течение дня педагогу вместе с детьми рекомендуется изучать с детьми словарный минимум, определенный в Типовой программе, развитие устной связной речи воспитанников в различных видах детской деятельности, а также знакомство с культурой, обычаями и традициями казахского народа, обогащение активного словаря, овладение нормами речи, культуры общения.

****С учетом возрастных особенностей детей в течение дня уделяется время на пение, слушание музыки, заучивание песен, импровизацию, музыкально-ритмические движения, игру на детских шумовых инструментах и другие виды музыкальной деятельности.

*****Специальная коррекционная деятельность проводится для детей с ограниченными возможностями в специальных дошкольных организациях, специальных группах дошкольных организаций.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 31.01.2023 03:48
Құрылған күні: 31.01.2023 03:48

Текст